09-15-2009 好累

今天早上睡到很晚
然后就去吃早餐
天星园

去到发型屋还是看theng theng
很明显的他在剪头发
然后我就回家
他也来我家了
但是子君说要去拿电脑
我就陪他们去了
过后就回家

回到家就睡觉
然后哥哥打电话来了。
哥: 你系边度哦?
我: 金宝咯~
哥: 在金宝做么?
我: 藕(待在这里无所事事的意思)咯
哥: 做么唔翻屋企
我: 我要翻啊~啊妈咯~唔比我揸motor返之后我再揸车翻黎
哥: 自己小心D啦。我朋友都系揸motor 香左(死了)
我: 哇~你D朋友好似都香左好多個既了喔~甘你埋冇么朋友
哥: 系啊~不过我最伤心唔系冇朋友,系乜你知唔知阿?
我: 系佢挣你钱没还嘞~
哥: 系喔~最伤心系度。我系星加坡,佢系马来西亚死,佢有黎唔到尼度
我: 系咯~要托梦比你买马票都唔得。
哥: 哈哈,系啦~

晚上就去吃晚饭
还有洗衣服
因为子君有跟theng theng出去
我就跟去了

吃完就回家了
然后叫朋友帮我买酒来喝~
(反正考完试了。放嗜下都好~)
喝過了就去喝茶
喝完就回家看戲
我的女友是機械人
好感人的一套戲~

過后就送theng theng回家
過后piah說要去喝茶
我就跟他們出去了
吃完就回家

今天是时候回家了~好闲哦~回到家就载sunny他们回家

No comments: