06-05-2010 夜 Night

话说一眨眼,时间又让我变老了(才几天哦?!)
我们每个人都在活在一样的世界一样的地球
不同的是我们有不同的思想
不同的感觉,其实我感触是更大了

seems just a short time,I grown to elder(how many days you elder now?)
we live in the same world,same earth
what different is the feel
thinking,it make me more emo

其实每一年六月,我心情自然就会变得比较低落
因为每一年这个时候
我都在想起同样的东西
我的生日就快到了。

while June is here,i felt emo and down
because the june reminded me something
my birthday.

生日不是应该开心的吗?不。。
对于我来说,生日一点都不开心
从我出生到现在,我只真正庆祝过两次生日
而且是很不开心的生日
一次是我家开派对
一次则是在麦当劳
两次都是我要求别人去他们才到的

birthday shouldn't be happy rather than sad?No!
for me,birthday are not happy at all
sine i was born,I was only really celebrated birthday for twice
and that's sad birthday
once at my home party
once at McD
two time also i invited "friends" to there

而麦当劳那一次,更是我自己掏腰包买蛋糕
最近的一次就是在学院的这一次
上一年,有人说要帮我庆生
(适逢我的生日靠近迎新周)
但是可惜的是,他们在11号庆生
11号?!我是13号生日的。
而庆生那天原因是。顺便

the McD time,cake bought by myself
recently that is last year at college life
last year someone say wanted to celebrate birthday for me
(because my birthday near O'week)
but unfortunately,they celebrate at 11th
11th?!I was born at 13th.
the reason why? Incidentally

因为他们要帮别人庆生,所以顺便帮我庆生
为什么感觉很多朋友的我
原来其实没有真的很多朋友
连生日都是庆祝别人的顺便庆祝我的
所以我不喜欢生日接近
因为别人12吹蜡烛的景象
永远不会到我。。。。。。。

because they want to help other celebrate,
so Incidentally take me at same time.
why a people look like may friends but actually not
even birthday are Incidentally celebrated
so i dislike the birthday
because the midnight blow the candle will never comes to my turn....

每一年我等待。。。。
每一年我期待。。。。
每一年我失望。。。。
每一年我落泪。。。。
但是没有人会在乎,没有人会理。
这就是我生日的可怜

every year i wish
every year i yearn
every year i disappointed
every year i drop tears
seems no one care,no one would like to do
that is what happen in my birthday

==========================
最近生活超级无敌忙
而且电脑又拿去送修,所以比较少更新这里咯
看到这里草都生很高了(这网路怎么会有草哦?)
好啦,企划做错了。。。。。生活还是一团遭
我的人生啊。。。。。就是不会顺利。。。。

the life go extremely busy
and computer has sent to repair,so less online and update my blog
the grass now quite high(network where grows grass)
well,Assignment did wrongly,life is messing
my life never seems easy

好了啦。。。。。
说下最近发生什么事给你们听啦
不要告诉别人哦(白痴!你放上网谁看不到?)
昨天六月四号跟新生去唱歌
超级好玩的。

ok,let talk about what happen to me recently
don't tell other(stupid!you put it online whose can't see?)
yesterday 4th of jun sing K with freshies
super cool and fun

然后这几天跟班里的关系算好了一点点
而电脑科学学会那些没有效率的人依然没有效率
=。=
不过还好给时间我加强自己的能力

and in this few days the relationship in between me and class
are better but inefficient Css still inefficient=.=
but it gives me time to improve
==============================
伤心又一天,开心又一天,我选择开心的过每一天!
sad the day goes on.
happy the day goes on.
i choose to be happy every day!

No comments: