06-12-2010 宿舍 hostel

昨天回了怡保
今天一早吃完早餐就回金宝了
自己一个人在空荡荡的房子里
面对着闪烁的电脑荧幕
期待着一个个的信息到来
可惜现实永远不及期待

yesterday went back to ipoh
today back to kampar after breakfast
stay at room with no one else
facing cold computer screen
waiting the wishing sms
but reality will never like dream

我睡了个觉,这是一个宁静的午觉
甚至静得有点恐怖,静得有点孤独
晚上等待别人的信息,期待谁会叫我去晚餐
结果还是自己一个人吃
11点了,一切感觉都很宁静。
播放器中的列表都是悲悯的歌曲

i slept this afternoon.that was a silent siesta
even scary silent,lonely silent
waiting SMS at night,seeking someone to dinner
result is i ate my self.
11pm,all seem silent and quite
all sad song at my playlist

等待着。。。。。。12点的到来。
我要跟我影子一起倒数。
3,2,1 生日快乐!

waiting........birthday
i should count down with my shadow
three!two!one! happy Birthday!
==================================
今天就谈一谈期待吧
期待或希望是人人都有的
也可以用欲望去形容
这是每个人都有,但也因为期待,所以才会被伤害
我不是佛祖,更不是耶稣
我也只是一个星斗市民
当然我也有我自己的期待与希望

Let's talk about "hope" today
hope or dream own by every people and human
or you can call it desire
that's humanity,and because hoping,so brings hurt
i'm not Buddha,not even Jesus
i was just a ordinary citizen
sure i own my dream and hope

我也希望我富贵满门
我也希望我娶个好老婆或有个好老公
我也希望成绩全A
更希望我家人永远健康快乐
生日了,也希望和别人一样
看着面子书满满的祝福,收着别人的礼物
吹熄代表我岁数的两支大蜡烛

i hope i got fortune that never ends
i hope i got a pretty wife or handsome husband
i hope i got straight A in exam
i also hope my family will live happy always
birthday is coming,i also wish to be like other
watching wishes from facebook,receiving present
blow the 2 candles that represented my ages

即使用一包包的面粉丢到我成了面筋人
我也无怨无悔,因为这就是朋友的代表不是吗?
是我太过要求了,还是我太不知足?
我也只是希望能获得和别人一样的认同
我也只是希望一切会变得顺利和简单
因为我真的很不喜欢复杂的人际关系

even trow me with Flours and make me a snowman
i was no regret because that is what friend do right?
maybe is i'm too much,or i just not satisfy what i have
i hope i agreed by others
i hope every things become more easier and simple
i really do hate complicated human reaction and social

好唠叨的一只猴子哦~

what a talkative monkey~

No comments: