06-09-2010 进餐 Dine

今天早上我迟到了
因为昨天12点多才睡=。=
然后上完课就去睡觉
睡了一下又要上课
然后晚上的时候就跟依然去吃晚餐
过后回家做企划
总觉得别人的英文好像怪怪的。
有点过度口语化。
做到晚上很夜

Today i late to class
because yesterday i sleep at 12pm!
after the class i sleep and class again=,=
night i dinner with yee yin
and do Assignment after that
i felt abit strange to other people language
some look not too comfortable to me
and we did it until mid-night

对了,今天我也去拿电脑
那个店长之前说会帮我进
微软视图培基 2008
奥多比系统 设计配套 4 大师收藏版
结果去的时候那些店员只是敷衍我一句:“没有!”
我回到去就打电话给店长
哈哈
我觉得应该会解决问题了

oh ya,i took my computer back
that manager has promise me before to help me instal
Microsoft VisualBasic 2008
Adobe Cs4 MasterCorrection
but when i go to take my computer the staff just say
:"no such deal"
then i went back and call that manager~
hoho
i think should be no problems now

其实今天有点不开心的
因为我的新生已经开始不找我了
也许我也应该了解
我应该独立了。。。。。。。
加油加油!

Today felt a little bit unhappy
because the freshie started not to ask me to dinner
maybe i should wakeup
and be independent
Cheer Up!

No comments: