12-06-2009 同志疑云

哈哈
又系我啊~你最好既朋友
啊茂啊~
今期要同你地黎探討一下一D話題
以下系新聞提要
1,班入邊既人懷疑自己系同志?
2,1+1語錄系冇自信?
3,我同kehoe訓埋一起?
本期節目絕對精彩

首先又系我尼個啊茂同你探討以上話題
我系你最愛既純情茂莉我叫鄭志興啊~
黎到今日第一個話題就系!
班入邊居然有人認為自己系同志?!
究竟系點樣既一回事呢?

據特派報道
佢同另外一名男生經常對前后腳
結果有一日佢朋友同佢講該名男子喜歡佢之后呢
佢就驚左佢啦~
(您的翻譯成功,現在開始是普通話)
因為他說該名男子會經常望著他
haiz
只是小事一樁
next

1+1理論我看大家都知道是什么了吧?
沒錯
除了最近又語出驚人
他的行徑越來越令人擔憂
考期將近~還不快點努力讀書
又不是不知道自己笨
哈哈
next

kehoe?
chee how
哈哈
他就是傳說中的=。=耳仔尖尖
因為他有一雙招風耳
而且呈尖狀
超級可愛
日前因為沒有人陪我睡
所以我就叫他上來陪睡
哈哈
還有叫怡珊一起
結果怡珊,kehoe,我那樣睡
他一蝦米睡法,就將我和怡珊送去地上了
=。=
haiz
搞到我都沒有睡好
對了起床后還去吃pizza
(大概有2-3個月沒有吃了=。=好懷念)
哈哈
然后就回家

題外話,你知道嗎?
原來哦~kehoe他有一點女性特質
怎么說呢?
他講話會斜頭看人
然后很無辜的眼神說話=。=
我們就將他說成是。。。。
花草樹木
wakaka

好了
(廣東版)
時間過得真系快,又系時候講bye bye
聽日同一時間見咯~

No comments: