07-12-2010 歌唱 Singing

话说明天就是歌唱比赛初赛了
我虽然歌声超差,但是还是要去尝试一下哈哈~
今天无意的打开这里,忽然发现有个人回复我说
“看著你的BLOG 好多朋友都回應 真厲害”
我的确也不知道他说什么?这位童鞋,你可以搜亲醋一点吗?

what day is today?today is monday=.=
tomorrow was the 1t audition for singing competition
organized by Chinese Language society
i didn't have good vocal,but that just a try.
today i open my mail box.....suddenly found that some
guy replied said:
"watching your blog,many friends replied, bravo"
I really don;t get what he said~guy,would you explain it please?

来说一下今天心情,糟
怎么了吗?没有怎么就是糟
那么你认为几糟呢? 就是糟
(吊,你玩我啊)(你怎么知道!?)
哈哈,没有啦,因为今天讲师不知道发什么神经
进课室前无端端神来一笔说:“待会学测,边缘成本和吸收式成本”
我你娘的!我心情能不糟吗?怎么说我都不太熟=。=
尤其你他妈妈的不是不知道昨天什么日子!
耶!是世界杯耶!我到五点没有睡你跟我在九点的课来学测?!
我忍。。。。。。。。。。。

tell you what i felt,bad
why? no why,just felt bad
then how bad you feel?just bad
(Fuck!are you fooling me?)(how you know?!)
haha,actually it was because this morning
my lecturer said:
"later test,Marginal Costing and Absorption Costing"
What the Fuck!you ruin my day!because i don't know how to do
even i finished and get full mark.haha
and do you this fucking body know what day is today?!
not monday!is FIFA day!i last until 5 am don't sleep and you
9am given me a test?! LMAO Fuck!

对了对了!你有没有看世足?
昨天是我人生第一次认真看一场足球到4点多,精彩的是黄卡
根据调查,有关的黄卡事件是历史以来最多黄卡的一次
http://2010.sina.com.cn/ned/2010-07-12/052176059.shtml
总共13张黄卡1张红卡。一场90分钟的赛事
加上33分钟的加时也才不过123分钟
居然就有13张黄卡,也就是不过10分钟一张
那个评判时真的太神经大条还是怕人家不知道他有黄色的卡
:“我的卡是施华洛世奇的牌子的水砖镶嵌,我红色的卡还是法拉利红的呢~”
白痴

Oh yeh guy! do you guys saw the world Club yesterday?!
it's awesome,it was the 1st time i watch it from start to end
but most interesting thing is the cards
according to my research,it was the most cards given in FIFA history
13-yellow cards in total and 1 red card.A game last for 90 minute
add some-more 33 minute time it's only takes 123 minutes
there is 13 yellow card,in means 10 minute 1 card given
that referee is crazy or scared people don't know his power?
:"I have a Swarovski diamond yellow card,and Ferrari red red card"
idiot

而最近念书真的还蛮不顺遂的
首先我有五科,分别为
道德与伦理(专门教导你如何让你不道德的行为合理化)
物运操作简介(教导我们如何囤积商品在价钱好的时候一次卖出去)
讯息系统分析与设计(让你了解如何看懂外星的图案)
微软VB程式(就是如何制作一个程式让你计算1+1=2)
成本会计学(教你怎么去断定自己的身价,卖笑的时候可以慢慢算)
结果这五科的东西都要背=。=没有一个不是背的
我真的就快给他逼疯了。

recently really stressfulness
first at all i have 5 courses,that is
moral and ethical(teach you how to moralized your immoral attitude)
Introduction to Logistic operation(Teach us how to hoard goods in the price of a good time to sell)
Analysis and Design of Information System(let you learn alien pattern)
Windows Application Programming(design a program to calculate 1+1=2)
Cost Accounting(let you know your price when you sell yourself)
and this 5 subjects have to memorize all the term=.=
no one is not base on memorize
i going to crazy soon.

最近也被爱情困扰,我也不知道,只是想说爱情好恐怖
想要爱又不敢爱那种感觉最伤人。
好了,今天就到这里吧~
^^

recently also been trap by love.......
don't know....... love's horrible
want to love but not dare to.
alright,that all i want to fuck.
thanks for watching^^

No comments: